تازه های سایت

کد مطلب: 34189
5. دى 1396 - 8:39
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: برگزاری همایش «بصیرت و میثاق با ولایت» با تجمع حامیان ولایت در صبح روز ۹ دی در شهرستان نهاوند از جمله برنامه های این واقعه مهم تاریخی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اعلام این خبر گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی نهاوند همزمان با سالروز حماسه ۹ دی سه برنامه محوری برگزار می‌کند.

وی افزود: برگزاری همایش «بصیرت و میثاق با ولایت» با تجمع حامیان ولایت در صبح روز ۹ دی در شهرستان نهاوند از جمله برنامه‌های این واقعه مهم تاریخی است، سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام مستشاری مشاور نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام محبی اضافه کرد: اختصاص یکی از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع بصیرت و میثاق با ولایت توسط سه امام جمعه شهرستان و همچنین تبلیغ ،ترویج و تبیین ولایت فقیه و بصیرت دینی توسط ۷۰ مبلغ در ۷۰ مسجد شهر در شامگاه ۹ دی از دیگر برنامه‌های این روز حماسه ساز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: از دیگر برنامه‌های فرهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی، نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان است.

وی از تمامی اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه‌ها دعوت عمومی کرد و عنوان کرد: بصیرت مانع تکرار فتنه می‌شود، باید دستاوردهای حماسه تاریخی ۹ دی برای مردم تبیین شود تا جامعه با تحلیل درست مانع تکرار فتنه‎انگیزی‎های دشمنان داخلی و خارجی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما