تازه های سایت

کد مطلب: 34188
5. دى 1396 - 8:22
فرماندار نهاوند در خصوص تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی در خارج از مراکز دفع و پردازش پسماندهای عمرانی در حاشیه جاده های ورودی و خروجی نهاوند هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در حاشیه بازدید از محورهای ورودی و خروجی نهاوند اظهار داشت: با هر گونه تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی توسط رانندگان وسایل نقلیه اعم از کامیون داران و یا تراکتور داران در حاشیه معابر، مبادی ورودی شهر و اراضی بایر در شهر نهاوند از طریق مراجع ذیربط قاطعانه و قانونی برخورد خواهد شد.

حمیدوند با بیان اینکه تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله و ضایعات ساختمانی علاوه بر ایجاد اثرات مخرب زیستی محیطی و نازیبایی‌های بصری، آلودگی محیط زیست و بیماری‌های مختلف را نیز در پی خواهد داشت، عنوان کرد: از سوی دیگر وجود خاک و نخاله‌های ساختمانی در مجاورت بلوار ها و معابر شهری امکان بروز حادثه را به ویژه در شب افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه طی ماههای گذشته عملیات جمع آوری وپاکسازی نخاله های ساختمانی درچند نوبت در حاشیه معابر صورت گرفته است اظهار کرد متاسفانه پس از اقدامات لازم از سوی شهرداری برای پاکسازی محل ، مجددا شاهد تخلیه نخاله توسط رانندگان وافراد متخلف هستیم که این امر چهره شهر را مخدوش ومشکلاتی را فراهم نموده است.

فرماندار نهاوند هشدار داد با تشکیل اکیپ‌های ویژه، به صورت نامحسوس،  با افرادیکه برخلاف قانون مدیریت پسماند اقدام به تخلیه نخاله چه در محدوده شهری وچه در حاشیه شهر می کنند وموجب مخدوش شدن منظر شهری شوند ،از طریق مراجع ذیربط قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما