تازه های سایت

کد مطلب: 34133
2. دى 1396 - 8:14
رئیس نهاوندی تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت گفت: سازمان ورزش باید توجه کند که کدام رشته‌ها در عرصه بین المللی قدرت مدال آوری بیشتری دارند و بنا برا آن امکانات و بودجه مناسب به این رشته‌ها اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمید سیفی رئیس تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت و مسئول کمیته استعدایابی فدراسیون کشتی با اشاره به جایگاه نامناسب کشتی ورزش اول کشور در نظر مسئولین اظهار داشت: کشتی ورزش ملی ایران است و همیشه در میدان‌های بزرگ جهانی و المپیک برای کشور افتخار‌های بزرگی بدست آورده است و شایسته است که وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به این رشته مدال آور داشته باشد.

ملی پوش اسبق تیم ملی کشتی بیان داشت: کشتی ورزشی بسیار سنگین و سختی است که تنها افراد سرسخت می‌توانند در آن موفق باشند بنا براین این مسئله فقط افرادی از قشر ضعیف جامعه که با سختی و مشقت آشنایی دارند جذب این رشته می‌شوند و در آن می‌توانند موفق باشند پس با علم به وضعیت افراد شاغل در این رشته دولت باید حمایت همه جانبه ایی از کشتی گیران به عمل بیاورد.
وی در ادامه گفت: ما در استان‌های مازندران و کرمانشاه و لرستان و حتی شهر‌هایی با امکانات محدود مثل نهاوند استعداد‌های عالی داریم، اما به دلیل عدم توجه به این رشته تمامی استعداد‌های ما به هدر می‌روند و تا اینجای کار هم ملی پوشان ما با غیرت و تلاش خود این افتخارات را کسب کرده اند، اما تا کی با غیرت خالی و بدون پشتوانه می‌شود پیشرفت؟
حمید سیفی خاطر نشان کرد: من به بسیاری از کشور‌ها سفر کرده ام و شرایط زندگی ورزشکاران حرفه‌ای و نحوه رفتار دولت‌های آن کشور‌ها را با ورزشکارنشان دیده ام، خدمات دهی به آنها بسیار عالی است، چیزی که ورزشکاران ما حتی به خواب نمی‌بینند.
وی در پایان گفت: درست است که فدراسیون کشتی اسپانسر دارد، ولی اسپانسر تا حدی می‌تواند به فدراسیون کمک کند و ما نیازمند حمایت بیشتر دولت هستیم تا در عرصه‌های بزرگ پیش رو افتخار آفرینی کنیم.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما