تازه های سایت

کد مطلب: 34088
29. آذر 1396 - 9:27
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با هرگونه تجمع غیرقانونی در سطح شهرستان برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند پس از اعلام یک گروه در فضای مجازی برای تجمع به خاطر نداشتن سینما در نهاوند امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر با قوانین و دستورالعمل احزاب با هرگونه تجمع غیرقانونی در سطح شهرستان برخورد می‌شود و دراین‌باره نیروی انتظامی با متخلفان برخورد می‌کند.

وی اظهار داشت: چندی است در فضای مجازی گروهی با عنوان حامیان تأسیس سینما در نهاوند شروع به فعالیت نموده‌اند و اخیراً از مردم برای تجمع دریکی از نقاط شهری دعوت نموده‌اند.

حمیدوند با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه درخواست کتبی برای برگزاری تجمع به فرمانداری ارائه نشده است، افزود: هرگونه تجمعی تحت هر عنوان در سطح شهر برگزار شود غیرقانونی و با آن برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: این تجمع از سوی فرمانداری شهرستان نهاوند غیرقانونی و فاقد وجاهت است و با افرادی که شرکت نمایند برخورد می‌شود.

وی با تکذیب صدور مجوز تجمع برای حمایت از راه‌اندازی سینما بیان داشت: طبق قانون ماده ۱۰ احزاب هرگونه تجمع در فضای باز باید بر اساس مجوز انجام شود و باید دو هفته قبل از صدور مجوز درخواست کتبی این تجمع به وزارت کشور ارسال شود.

حمیدوند افزود: افرادی که مطالباتی دارند در جهت ماده ۱۰ قانون احزاب می‌توانند درخواست خود را کتباً به فرمانداری ارائه تا پس از طی مراحل قانونی جواب آن اعلام شود.

فرماندار نهاوند گفت: در خصوص ساخت سینما، فرمانداری نهاوند نیز مشتاق این حرکت است و در صورت ورود سرمایه‌گذار ضمن حمایت از نامبرده و اعطاء تسهیلات بانکی با ساخت سینما موافقت می‌نماید و نیازی به تشکیل کمپین و تجمع نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما