تازه های سایت

کد مطلب: 34042
26. آذر 1396 - 14:59
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: از اول مشخص بود مدعیان اصلاحات می خواهند سفره خود را از دولت جدا کنند چراکه می دانند دولت نمی تواند به وعده های خود عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت دهم و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به انتقادات این روزهای اصلاح طلبان از دولت روحانی گفت: از اول مشخص بود مدعیان اصلاحات می خواهند سفره خود را از دولت جدا کنند چراکه می دانند دولت نمی تواند به وعده های خود عمل کند.

معاون پارلمانی دولت دهم در ادامه افزود: اصلاح طلبان در نظر داشتند که از ابتدا خودشان را کنار بکشند و کم کم منتقد دولت شوند و بگویند که با آنها نیستیم.

وی با اشاره به اینکه هرچه به پایان دولت نزدیک شویم مطالبات مردم بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: به همین دلیل آنها خود را جدا کردند تا فشار مطالبات مردم روی آنها نباشد.

میرتاج الدینی با توجه به دوره اول ریاست جمهوری آقای روحانی گفت: در دوره قبلی روحانی، می گفتند تازه شروع کرده و همه مشکلات را به گردن دولت های قبل می انداختند.

وی افزود: دیگر جامعه و مردم از دولت و دولتمردان نمی پذیرند که باز بهانه ای برای خودشان پیدا کنند و همه مشکلات را به گردن گذشته بیندازند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: دوره اول که تمام شد و در دوره دوم هم با همه زمینه های که برایش ایجاد شده نتوانسته به وعده ها و شعارهای انتخاباتی که داده عمل کند.

وی با بیان اینکه مردم از آنها روی گردان خواهند شد، اظهار کرد: پیش بینی اصلاح طلبان این است که دولت نمی تواند به وعده های خود عمل کند.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه مردم می دانند که اصلاح طلبان، دولت را در دو انتخابات همراهی کرده است، بیان کرد: آنها اگر بخواهند خود را کنار بکشند مردم قبول نمی کنند چراکه با حمایت و پشتیبانی آنها این دولت رای آورده و خیلی از مدیران از اصلاح طلبان در ادارات و در رده های مختلف حضور دارند و مشغول به خدمت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما