تازه های سایت

کد مطلب: 34030
26. آذر 1396 - 14:36
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی با نام موقوفه «ولایت» به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاروند از ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این وقف در شهرستان نهاوند ثبت شد.

وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت 70 متر مربع و به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این که این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان ثبت شده است.

وی با تاکید به اینکه استکبارستیزی یکی از اهداف و راهبردهای  اصلی نظام جمهوری اسلامی است و باید روحیه مقابله با دشمنان در میان آحاد جامعه تقویت شود، گفت: وقف‌هایی در این راستا می‌تواند نقشه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر آب کرده و کمک زیادی به پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی کند.

کاروند وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی است.

وی  خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و که با نیت صرف گمنام ماندن نام خود این وقف را انجام داده است./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما