تازه های سایت

کد مطلب: 34010
25. آذر 1396 - 0:28
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های پاییز امسال در استان همدان تا به امروز نسبت به آمار بلندمدت، به طور میانگین 55 درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نادر پیرتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با وزش باد است، اظهار کرد: طی فردا شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در ساعات بعد از ظهر در مناطق جنوبی نهاوند و ملایر احتمال بارش پراکنده، گاهی رعد و برق پیش‌بینی شده است. 

وی با تأکید بر اینکه دمای هوا طی چند روز آینده در استان تغییرات محسوسی نخواهد داشت، گفت: وضعیت پایدار جوی تا روز سه شنبه در استان همدان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته در سردترین ساعات، 6 درجه سانتیگراد زیر صفر و در گرم‌ترین ساعت 9 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

وی به سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: کبودراهنگ با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر و اسدآباد با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب به عنوان سرتردین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

پیرتاج  با مقایسه بارش‌های پاییزی امسال نسبت به آمار بلندمدت، تصریح کرد: بارش‌های پاییز امسال در استان همدان تا به امروز نسبت به آمار بلندمدت، به طور میانگین 55 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما