تازه های سایت

کد مطلب: 34003
22. آذر 1396 - 12:50
فرماندار نهاوند گفت: با مدیران دولتی که اعتبارات عمرانی آنها اختصاص یابد اما طرح های آنجا راکد مانده باشد، بر اساس تاکید استاندار همدان به شدت برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،کریم حمیدوند روز سه شنبه در سومین جلسه اعضای کمیته برنامه ریزی نهاوند افزود: هیچ توجیهی از سوی مدیران چنین دستگاه هایی پذیرفته نیست و در واقع راکد ماندن اینگونه طرح ها نوعی کم کاری است.
حمیدوند عزم استاندار همدان برای برخورد با مسئولان دستگاه هایی که کم کاری می کنند را جدی عنوان کرد و گفت: در این زمینه عملکردها مستند سازی و به استاندار ارایه می شوند.
فرماندار نهاوند گفت: به منظور تکمیل طرح های عمرانی باید مدیران شهرستانی با مدیران کل ارتباط لازم را داشته باشند و از اعتبارات ملی سهم شهرستان را جذب کنند.
رئیس کمیته برنامه ریزی نهاوند با اشاره به موقعیت گردشگری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند از موقعیت گردشگری خاصی در زمینه جاذبه های طبیعی برخوردار است لذا باید همایشی در این زمینه برگزار شود.
حمیدوند گفت: به منظور برگزاری همایشی علمی، از سوی استاندار همدان 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که تا کنون این رقم به شهرستان داده نشده و لازم است پیگیری های لازم از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صورت گیرد.
 در سال جاری بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار از سوی کمیته برنامه ریزی بین دستگاه های شهرستان نهاوند توزیع شده است.

دیدگاه شما