پیغام خطا

  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/garooir/domains/garoo.ir/public_html/modules/block/block.module).

تازه های سایت

پربیننده ها

کد مطلب: 33990
21. آذر 1396 - 11:34
در بسیاری از مطالعات سعی شده بهترین زمان ورزش در روز را مشخص کنند اما اکثر این مطالعات مربوط به ورزشکاران حرفه ای بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، برای ایجاد یک تناسب اندام کلی، هر زمان از روز که شما بتوانید ورزش کنید و برای شما راحت باشد، خوب است. در حقیقت بهترین زمان ورزش وقتی است که بتوانید آن را پیوسته و مداوم انجام دهید. چراکه تناسب اندام ناشی از ورزش منظم و مداوم است.

اگر شما یک فرد سحرخیز هستید که انرژی تان تا ساعت ۳ بعدازظهر به پایان می رسد بهتر است روزتان را با ورزش آغاز نمایید. اگر دوست دارید انفرادی ورزش کنید بهتر است زمانی که سالن ورزش خلوت است را انتخاب نمایید یا در منزل ورزش کنید.

حتی می توانید مدت ورزش روزانه تان را به سه بخش ۱۰ دقیقه ای تقسیم کنید. به عنوان مثال با پارک کردن خودروتان در فاصله دورتر از محل کار، ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید، در زمان ناهار ۱۰ دقیقه ورزش پشت میزی داشته باشید، و موقع رفتن هم ۱۰ دقیقه تا خودروتان پیاده روید.

تنها نکته اینجاست که حدالامکان نزدیک به زمان به رختخواب رفتن تان ورزش نکنید چراکه مانع از به خواب رفتن خوب شما می شود. حداقل دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب و یا حتی بیشتر ورش نکنید.

منبع: مهر

دیدگاه شما

پایگاه خبری آوای فامنین
کانال پایگاه خبری گرو در تلگرام
شبکه اطلاع رسانی دانا
پیش بینی آب و هوای نهاوند
پایگاه اطلاع رسانی بانوان همدان
پایگاه اطلاع رسانی ورزش همدان
پایگاه خبری بهارانه شهرستان بهار
سایت خبری جهاد پرس
پایگاه خبری آوای سید جمال اسد آباد