تازه های سایت

کد مطلب: 33875
14. آذر 1396 - 8:31
سرپرست شهرداری نهاوند با اشاره به اینکه 60 درصد المان شهداي گروه انقلابي ابوذر انجام شده است، گفت: این طرح با تأییدیه شورای شهر نهاوند اجرایی شده و حتماٌ اعضای شورا نیز برای این طرح اتفاق نظر داشتند و تغییری اعمال نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان در خصوص پروژه المان شهدای گروه انقلابی ابوذر در نهاوند اظهار کرد: این المان در حال آماده‌سازی است و تعدادی از سازه‌های نصب شده و تعدادی نیز در حال نصب است.

وی با بیان اینکه طرح این المان طی فراخوانی انجام شده است، گفت: طرح این المان فلزی و شامل 6 سازه است و این عدد به عنوان نمادی از 6 عضو گروه ابوذر انتخاب شده است.

سرپرست شهرداری نهاوند با اشاره به اینکه 60 درصد المان انجام شده است، خاطرنشان کرد: این طرح با تأییدیه شورای شهر نهاوند اجرایی شده و حتماً اعضای شورا نیز برای این طرح اتفاق نظر داشتند که این طرح انجام می‌شود و تغییری اعمال نخواهد شد.

وی اعتبار اجرای این المان را 150 میلیون تومان دانست و گفت: تاکنون 80 میلیون تومان برای این المان هزینه شده است که اگر شرایط جوی اجازه دهد، زودتر کار نصب المان به پایان خواهد رسید.

زمانیان با تأکید اینکه اکنون پیمانکار پروژه در حال کار است، افزود: اینکه تا چه زمانی اجرای این پروژه طول بکشد، مشخص نیست زیرا سردی هوا نیز در کندی کار دخیل خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

به خاطر 150 میلیون این شهر اینقدر عقب افتاده و شورا نمیتونن توافق پیشرفت نهاوند را انجام دهند

دیدگاه شما