تازه های سایت

کد مطلب: 33714
4. آذر 1396 - 8:05
فرماندار نهاوند از کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم نهاوند با محوریت هلال احمر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اعلام این مطلب گفت: مردم انساندوست نهاوند با محوریت هلال احمر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را با کمک سپاه، بسیج، کمیته امداد و گروه‌های مردمی جمع‌آوری و به دست آسیب دیدگان استان کرمانشاه رساندند.
 
وی افزود: هلال احمر شهرستان در همان روز اول حادثه تا به حال بخشی ازاقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان به ویژه چادر(۵۲۲عدد )، پتو(بیش از ۸۰۰تخته) و مواد غذایی را به منطقه زلزله زده ارسال کرده که ارزش کمک های غیر نقدی بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و همین طور مبلغ ۴۰ میلیون تومان وجه نقد به آسیب‌دیدگان اهدا شد.
 
فرماندار نهاوند اظهار داشت: برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده منتظر دستورالعمل استان همدان(مرکز) هستیم تا کمک های خود را روانه استان کرمانشاه کنیم؛ در این راستا کارخانه سیمان نهاوند منتظر است تا مقدار ۲۰۰تن سیمان را باحمل رایگان دراختیار ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده قراردهد.
 
حمیدوند با اشاره به سرمای هوا و نیاز فوری به اقدام جهت بازسازی مناطق زلزله زده گفت: برای بازسازی روستاهای مناطق زلزله زده، نهاوند چون جز استان همدان است بنابراین جداکمک نمیکنیم و منتظریم همدان روستاها را تحویل بگیرد که ماهم کمک هایمان را به آن منطقه بفرستیم.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما