تازه های سایت

کد مطلب: 33677
1. آذر 1396 - 18:58
تصویری از خودروی شخصی علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از تهران نیوز ، تصویری از خودروی شخصی علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس

علیرضا بیرانوند (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ – روستای سرابیاس در خرم‌آباد) بازیکن فوتبال اهل ایران است[۳] که در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند برای نخستین‌بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

 بیرانوند با نفت تهران از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۱ انجام داد. در سال اول خود به عنوان دروازه‌بان اول تیمش انتخاب شد. نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۲۳ مارس ۲۰۱۴، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد.

علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.[۴] وی در ۲۷ اردیبهشت ۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.[۵]

لیگ برتر فوتبال ایران

او پس از پیوستن به پرسپولیس (نایب قهرمان فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران)، توانست با انجام تعداد بالایی کلین شیت و عملکرد مناسب، با تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.[۶] بهترین دروازه‌بان (لیگ شانزدهم)، کمترین گل خورده،[۷] بیشترین دروازه‌بسته، رکورددار بیشترین برد و کمترین باخت[۸] نیز از دست‌آوردها و رکوردهای او در این رقابت‌ها هستند.

دیدگاه شما