تازه های سایت

کد مطلب: 33673
1. آذر 1396 - 7:37
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند، از تجلیل واقفین، خادمین و هیات امنای بقاع متبرکه این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام فیض الله اسدپور با اعلام این خبر گفت: همایش یاوران وقف با موضوع تجلیل از واقفین خیراندیش در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش از سه واقف، سه هیات امنای بقاع متبرکه و سه خادم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ وقف تجلیل به عمل می آید.

وی تصریح کرد: هر فرد در هر مسؤولیتی می‌تواند واقف باشد و چه زیباست که قلم و رسانه در تبلیغات فرهنگ وقف نقش‌آفرین باشد، ارزشمندی قلم کمتر از خون شهید نیست و پذیرش این مسئوليت یک رسالت سنگین است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند ابراز داشت: با توجه به نیازهای جامعه ضروری است مردم متدین این استان علاوه بر انجام وقف های مذهبی و دینی در زمینه های مختلف از جمله درمان، آموزش، اشتغال، ازدواج و حمایت از خانواده های بی سرپرست و ایتام نیز بیش از گذشته گام بردارند.

حجت الاسلام اسدپور بیان کرد: با بیان اینکه یکی از ویژگی های وقف چند بعدی بودن آن است، خاطرنشان کرد: وقف ماهیت اقتصادی داشته، هدف اجتماعی و انسانی دارد و انگیزه های تربیتی و معنوی واقفان را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دهه وقف بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه است ، گفت:  وقف در همه عرصه های اجتماعی خود را نشان داده و مشکلات این حوزه را برطرف می کند.

پایان پیام/

دیدگاه شما