تازه های سایت

کد مطلب: 33641
29. آبان 1396 - 9:13
امام‌جمعه نهاوند در دیدار با بسیجیان نهاوند گفت: بسیجیان مؤمن و ولایتمدار به‌عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی در هر عرصه‌ای که وارد شدند سربلند بیرون آمده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امروز در دیدار با بسیجیان شهرستان نهاوند به مناسبت آغاز هفته بسیج گفت: فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل نشانه دوراندیشی و تدبیر ایشان بود چون امروز به حمدالله بسیجیان سربلند هستند و در عرصه‌های مختلف منشأ خدمات بزرگی هستند.

وی اظهار داشت: در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، علمی و عملی و هرکجا که به نیروی انسانی متعهد و مؤمن و باایمان نیاز بوده است؛ بسیجیان با حضور خود انقلاب اسلامی را سربلند کرده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت حضور همیشه درصحنه بسیجیان در دنیا عزتمند است و بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی‌شده است.

وی بیان داشت: امنیت امروز ما و پیشرفت‌های چشمگیری که در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده‌ایم در سایه تبعیت بسیجیان از امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب به‌دست‌آمده است که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

مغیثی گفت: کینه استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا از بسیج و انقلاب اسلامی هیچ‌وقت از بین نمی‌رود چون بسیجیان نقشه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را خنثی کردند و مشت محکمی بر دهان آن‌ها زدند.

وی بیان داشت: در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و سازندگی نیز بسیج در مناطق محروم کارنامه درخشانی دارد و خدمات خوبی به مردم ارائه داده است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: در طول این هفته باید فلسفه تشکیل بسیج برای جوانان و نوجوانان به‌خوبی تبیین شود و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی برای نسل جوان گفته شود.

در ادامه سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند نیز گفت: در هفته بسیج امسال 180 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی، سیاسی و بصیرت افزایی در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به روزشمار هفته بسیج برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌شده است و چندین برنامه و افتتاح طرح نیز در دستور کار قرارگرفته است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: افتتاح دو پایگاه بسیج، بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح المان شهدای گمنام نهاوند و اهدا جهیزیه به زوج‌های نیازمند ازجمله برنامه‌های محوری در طول این هفته است.

وی گفت: امروز به برکت وجود بسیجیان شجاع و باایمان، کشورمان در اوج اقتدار قرار دارد و بسیجیان جان‌برکف گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند تا در همه عرصه‌ها همچون گذشته خوش بدرخشند.

کریمی اظهار داشت: بسیج به‌عنوان یک نیروی عظیم مردمی در عرصه‌های مختلف ورود کرده است و هرکجا که لازم باشد از آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما