تازه های سایت

کد مطلب: 33634
28. آبان 1396 - 12:08
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از پخت سمنو در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) و علی(ع) نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور با بیان اینکه در روز نخست دهه وقف دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان نهاوند انجام شد، اظهار کرد: نشست صنفی با حضور روحانیون با نام «وقف و روحانیت» برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با شورای شهر و شهرداری شهر نهاوند در راستای حل و فصل مباحث حوزه زمین‌های اوقافی با شهرداری انجام شد، افزود: در دهه وقف امسال دو وقف جدید ثبت شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در نخستین روز دهه وقف یک منزل مسکونی از سوی  خانواده ساجدی‌فر با نیت کمک به فقرا و مستمندان شهرستان نهاوند وقف شده است، ادامه داد: یک قطعه زمین به مساحت 190 متر مربع زمین با نیت ساخت خانه عالم و پایگاه مقاومت روستا در روستای فیاضمان بخش مرکزی نهاوند وقف شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام رضا(ع) در 6 بقعه شاخص شهرستان برگزار خواهد شد.

اسدپور با بیان اینکه در شهرستان نهاوند دو ایستگاه «همه واقف باشیم» برپا شده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون هشت مورد وقف جدید در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر دو مبلغ به آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و علی(ع) شهرستان نهاوند اعزام شدند، بیان کرد: برگزاری مراسم روضه‌خوانی در شب شهادت امام رضا(ع) همراه با اطعام عزاداران در محل امامزاده علی(ع) شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه 10 نفر از مشهد اولی‌های شهرستان نهاوند در تاریخ 4 آذرماه امسال از محل موقوفات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: همایش «یاوران وقف» روز چهارشنبه هفته‌ جاری با حضور 200 نفر در سالن شهید باهنر نهاوند برگزار خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های ویژه را هماهنگی با مسؤولان شهر اعم از امام جمعه، فرماندار، بخشدار و... برای بازدید از فعالیت‌های عمرانی انجام شده از آستان مقدس امامزادگان دانست و بیان کرد: در دهه وقف ساختمان بقعه متبرکه امامزاده بدیع‌الزمان که بازسازی و مرمت شده بود افتتاح خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به پخت سمنو بیان کرد: فردا پخت سمنو در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) و علی(ع) به تعداد 20 دیگ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما