تازه های سایت

کد مطلب: 33598
24. آبان 1396 - 13:47
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری جشن "کتاب اولی‌ها"در کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان در جمع خبرنگاران از برگزاری «جشن کتاب اولی» به مناسبت بیست و پنجمین دوره گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» خبر داد و اظهار کرد: این برنامه با حضور کودکانی که برای نخستین بار به عضویت کتابخانه درآمده‌اند، برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با هدف ترغیب کودکان به کتابخوانی و ایجاد انس با محیط کتابخانه برگزار شد، گفت: کودکانی که برای نخستین‌بار در بیست و پنجمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار همراه با والدین خود به عضویت کتابخانه درآمدند، دعوت شد که در این جشن حضور داشته باشند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند با بیان اینکه این کودکان خواندن نخستین کتاب خود را در کتابخانه جشن می‌گیرند، تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه کتاب و بخش کودک کتابخانه، قصه‌گویی کتابدار، خواندن سرود "کتاب من" توسط کودکان، کارگاه کاردستی و رنگ آمیزی از جمله برنامه‌هایی بود که در این مراسم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه امیرالمومنین(ع) در بیست و پنجمین دوره کتاب با برنامه‌های متنوع فرهنگی نظیر ایستگاه داستان‌نویسی و مسابقه خاطره‌نویسی با عنوان "روزهایی که در خانه یار مهربان سپری کردم" به استقبال برنامه‌های  بیست و پنجمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار رفته است، افزود: این کتابخانه با برگزاری نمایشگاه کتب اهدایی اعضا و  نمایشگاه تازه‌های کتاب برنامه‌های خود را در این دوره برگزار می‌کند.

امینیان بیان کرد: این کتابخانه با برگزاری کارگاه آموزش کاردستی، نشست کتاب‌خوان، نقدکتاب، جمع‌خوانی و قصه‌گویی، میزبان اعضاء کتابخانه و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما