تازه های سایت

کد مطلب: 33573
22. آبان 1396 - 23:07
مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ گفت: احمد نوراللهی در یک صورت می‌تواند برای پرسپولیس در میادین داخلی به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فریبرز محمودزاده در مورد ابهاماتی که در رابطه با قرارداد احمد نوراللهی با پرسپولیس به وجود آمده است، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات قرارداد احمد نوراللهی را فسخ کرد تا بتواند او را به‌عنوان بازیکن آزاد به لیست خود اضافه کند. از آنجا که باشگاه‌ها طبق قانون فیفا می‌توانند در صورت داشتن جای خالی از سهمیه آزاد خود استفاده کنند، پرسپولیس نام این بازیکن را به عنوان هجدهمین بازیکن بزرگسال خود به لیستش اضافه کرد.

وی افزود: از آنجا که نوراللهی دوران خدمت سربازی‌اش را سپری می‌کند او برای همراهی پرسپولیس در بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به مجوز نیروهای مسلح داشت که این مجوز فقط برای همراهی سرخپوشان در بازی‌های لیگ قهرمانان برای او صادر شد. به این خاطر نوراللهی نتوانست در بازی‌های لیگ برای پرسپولیس به میدان برود.

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات لیگ در خاتمه تأکید کرد: هر زمان که نیروهای مسلح مجوز بازی نوراللهی را برای بازی‌های داخلی صادر کرد، او می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، حالا چه یک هفته دیگر و چه چند ماه دیگر. آنچه مشخص است نوراللهی بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما