تازه های سایت

کد مطلب: 33542
21. آبان 1396 - 7:29
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان:
دمای همدان تا 3 روز آینده بین 2 تا 5 درجه کاهش می‌یابد
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای همدان از امشب تا سه روز آینده بین 2 تا 5 درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج با بیان اینکه وضعیت آب و هوایی استان تا 24 ساعت آینده قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر همراه خواهد بود، اظهار کرد: در برخی از ساعات احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا تا چهارشنبه هوای استان پایدار، نسبتاً آفتابی و بدون بارش پیش‌بینی می‌شود، افزود: دمای هوا از امشب تا سه روز آینده به تدریج بین 2 تا 5 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه احتمال زیاد دمای شبانه در بیشتر مناطق استان به زیر صفر برسد دور از انتظار نیست، یادآور شد: حداقل هوای دیشب همدان یک درجه بالای صفر گزارش شد.

وی با بیان اینکه حداقل هوای امشب همدان به منفی یک درجه خواهد رسید، خاطرنشان کرد: دیشب گرمترین نقاط استان نهاوند، ملایر و اسدآباد با 20 درجه بالای صفر و سردترین نقطه بهار با منفی یک درجه اعلام شد.

پیرتاج ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی به زائرین در هنگام برگشت، گفت: زائران در مسیر برگشت تا مرز ایران با پدیده غبار رقیق و از مرز مهران تا همدان صرفاً بعد از ظهر با ورزش باد مواجه خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه زائران در مسیر بازگشت با پدیده بارندگی مواجه نخواهند بود، تصریح کرد: خوشبختانه تا چند روز آینده پدیده گرد و غبار و مشکل ریزگرد در استان مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما