تازه های سایت

کد مطلب: 33482
17. آبان 1396 - 8:08
فرماندار نهاوند گفت: با هدف معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری نهاوند همایش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میراث فرهنگی و گردشگری که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، افزود: از مستند سازان نهاوند درخواست شده مستندی از جاذبه های گردشگری و سراب های شهرستان تهیه کنند تا شناخت مردم از این جاذبه ها بیشتر از پیش شود.

وی با اشاره به حساسیت استاندار همدان نسبت به سراب های شهرستان، اظهار داشت: استاندار همدان ۲ سال دستوری برای ساختن سکوهای استقرار مردم در سرابها صادر کرد و  دستگاهها نیز کمک کردند تا امکانات لازم برای اسکان و رفاه مردم حتی در شب فراهم شد.

حمیدوند بابیان اینکه از سرمایه گذاری در زمینه گردشگری شهرستان نهاوند استقبال می کنیم اما کسی را نمی خواهیم که فرصت را از دست بدهد و کار را به تعویق بیاندازد و معطلی ایجاد کند، گفت: کسی را می خواهیم که امکانات و رفاه را برای مردم فراهم کند.

وی ادامه داد: در زمینه اخذ مجوزهای لازم و تسهیلات مناسب آمادگی هرگونه همکاری وجود دارد.

حمیدوند گفت: در بحث گردشگری پتانسیل و ظرفیتهای گوناگونی در نهاوند شناسایی شده که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: آب و هوا، باغ های سرسبز، سراب های بی نظیر و پرآب، مکانهای تاریخی و کهن از جمله اینها است که می تواند بستر مناسبی برای شناسایی شهرستان به دیگران ایجاد کند.

حمیدوند در پایان عنوان کرد: با کمک ۵۰۰ میلیون ریالی استاندار همدان همایشی با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما