تازه های سایت

کد مطلب: 33481
16. آبان 1396 - 18:49
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: نهاوند قطب اصلی و یکی از بزرگترین مراکز دامپروری و کشاورزی استان همدان محسوب می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند اظهار کرد: به تازگی از سوی دولت فرآورده‌های لبنی اشباع شده معرفی شده و این درحالیست که صنایع تبدیلی شهرستان نهاوند به علت فعالیت زیاد و تعداد کارخانه‌های لبنی از استان‌های همجوار شیر وارد می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: از سوی دولت به شرط اصلاح ژنیتکی و اصلاح نژاد دام‌ها با صنایع دامپروری موافقت می‌شود و در تلاش هستیم با توجه به اینکه شهرستان قطب اصلی دامپروری شهرستان است در این زمینه کمک‌های مناسبی به روستائیان بشود.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به ابلاغ طرح اشتغال فراگیر از سوی وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی به استان‌ها اظهار کرد: امسال در این طرح 337 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی به شهرستان نهاوند ابلاغ شده است. 

حمیدوندافزود: طرح اشتغال در مناطق روستایی نیز با اعتبار یک هزار میلیاردی به استان همدان ابلاغ شده که اعتبار این طرح شناور است و شهرستان‌های فعال بهتر و بیشتر می‌توانند استفاده کنند. 

وی یادآور شد: از دستگاه‌های مرتبط با اشتغال مناطق روستایی و عشایری و بخشداران تابعه شهرستان درخواست کرده‌ایم با تشکیل جلسه و حمایت از سرمایه‌گذاران روستایی بیشترین سهم را به شهرستان بیاورند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما