تازه های سایت

کد مطلب: 33341
9. آبان 1396 - 17:27
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای شبانه همدان طی سه روز آینده 3 تا 5 درجه کاهش می‌یابد.

نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به الگوهای پیش‌بینی طی سه روز آینده، اظهار کرد: آسمان استان در این بازه زمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی است؛ طی دو روز آینده نیز بارشی در سطح استان پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه طی سه روز آینده شاهد کاهش دمای شبانه در استان خواهیم بود، گفت: دمای هوای شبانه استان طی این مدت کاهش سه تا پنج درجه‌ای خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: امروز بعد از ظهر نیز وزش باد در استان ادامه خواهد داشت البته سرعت وزش باد نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

وی به سرعت وزش باد طی روز گذشته اشاره کرد و افزود: روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد از قهاوند با سرعت 86 کیلومتر در ساعت گزارش شد؛ سرعت وزش باد نیز در همدان به 70 کیلومتر در ساعت رسید.

پیرتاج با اشاره به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: حداقل دمای هوای همدان در این بازه زمانی 14 و حداکثر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

وی خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان طی 25 ساعت گذشته را برشمرد و یادآور شد: گل‌تپه با دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و اسدآباد و نهاوند با دمای 26 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما