تازه های سایت

کد مطلب: 33303
7. آبان 1396 - 8:26
انفجار بخاری گازی در داخل اتاق یک باب منزل مسکونی در روستای "گوشه" از توابع بخش مرکزی نهاوند جان یک زن میانسال را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، یک زن میانسال ۶۵ ساله شب گذشته بر اثرنشت گاز و انفجار بخاری گازی در اتاق مسکونی دچار سوختگی شدید می شود که پس از اعزام به بیمارستان همدان بعلت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

بخشدار مرکزی نهاوند در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: متاسفانه این دومین حادثه انفجار گاز در روستاهای بخش مرکزی نهاوند می باشد که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شده است.

آیت صالحی گفت: شب گذشته در روستای “گوشه” بخش مرکزی نهاوند، بخاری گاز سوز منزلی دچار آتش سوزی می شود که در نهایت موجب انفجار بخاری می شود، در این حادثه یک زن میانسال به شدت دچار سوختگی می شود که پس از اعزام به بیمارستان همدان بعلت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

صالحی افزود: همچنین در حادثه ی دو شب گذشته انفجار وسیله گاز سوز در روستای دهفول در بخش مرکزی نهاوند دو نفر مرد به شدت مجروح می شوند که یکی از آنها بعلت شدت جراحت وارده به بیمارستان سوختگی تهران اعزام شده است.

*** سقوط مرگبار کارگر میانسال از داربست در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: یک کارگر 35 ساله از طبقه چهارم یک منزل مسکونی نیمه کاره سقوط کرد.

سرهنگ منصور ملکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این کارگر در حین کار بر روی داربست در طبقه چهارم این ساختمان تعادل خود را از دست داده و به زمین سقوط می کند.

وی اضافه کرد: با تماس شهروندان حاضر در محل ، تیم های امدادی در محل حادثه حضور یافته و فرد مجروح را به بیمارستان نهاوند منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: با وجود انجام اقدامات پیش بیمارستانی و تلاش عوامل درمانی برای احیای این فرد ولی شدت جراحت وارده موجب مرگ این مرد 35 ساله می شود.

سرهنگ ملکی بیان کرد: هم اینک برای مالک این ساختمان پرونده قضایی باز شده و سهم تقصیر کارفرما و کارگر در بروز این حادثه توسط کارشناسان اداره کار بررسی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما