تازه های سایت

کد مطلب: 33262
4. آبان 1396 - 9:03
روحانی و ورزشکار نهاوندی با ثبت رکورد جدید در میل‌زنی اظهارات ترامپ را محکوم کرد و حمایت ورزشکاران و مردم ایران اسلامی را از سپاه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام گودرز سیفی روحانی ورزشکار نهاوندی و رکورددار میل‌زنی در جهان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پی توهین ترامپ به ملت ایران به اجرای برنامه پرداخت.

 در این رکورد زنی که در آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) نهاوند برگزار شد حجت‌الاسلام سیفی موفق شد رکورد جهانی میل‌زنی استقامتی به مدت 4 ساعت بدون استراحت را به نام خود ثبت کند.

حجت‌الاسلام سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد این رکورد زنی گفت: با این رکورد زنی سعی کردم اظهارات سخیف ترامپ برعلیه سپاه پاسداران و ملت ایران را محکوم کنم و واکنشی نسبت به جعلی خواندن نام خلیج همیشه فارس داشته باشیم.

وی اظهار داشت: دشمنان ملت ایران باید بدانند که ملت قهرمان ایران اسلامی همیشه پشتیبان سپاه و نیروهای مسلح خواهند بود و اجازه نمی‌دهند که هیچ‌کس به ملت ایران توهین کند.

سیفی افزود: در این رکورد زنی که از ساعت 14 در آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) شروع شد بانوای مرشدان ورزش پهلوانی نهاوند بدون وقفه شروع به میل‌زنی استقامتی کردم و بعد از 4 ساعت در ساعت 18 این رکورد زنی به پایان رسید.

وی عنوان کرد: این رکورد زنی را تاکنون کسی انجام نداده است و در جهان هیچ‌کسی این کار را انجام نداده است و با این کار سعی داشتم صدای اعتراض مردم متمدن ایران اسلامی را نسبت به اظهارات ترامپ به‌عنوان یک روحانی و ورزشکار به گوش مردم جهان برسانم.

 

 

1446228

1446232

1446227

1446231

 

**** برای دانلود کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما