تازه های سایت

کد مطلب: 33099
24. مهر 1396 - 9:08
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: نقش دهیاران در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به واحدهای انتظامی بسیار مهم و اثرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در جمع دهیاران بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: دهیاران در برقراری و حفظ امنیت و آرامش در روستاهای مختلف نقش مهمی بر عهده‌دارند.

ملکی امنیت را نتیجه تعامل اجزای مختلف اجتماع دانست و افزود: دهیاران نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خصوصاً در روستاها دارند.

وی دهیاران را در سطح حوزه خود امین مردم خواند و گفت: دهیاران در برقراری امنیت و آرامش تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به اینکه دهیاران می‌توانند پل ارتباطی با پلیس درزمینهٔ افزایش احساس امنیت عمومی و آرامش جامعه باشند، خاطرنشان کرد: امنیت یک تولید جمعی بوده و تمام اقشار مختلف جامعه در این فرایند تأثیرگذار هستند.

وی بیان داشت: دهیاران می‌توانند به‌عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه معضلات موجود در بخش امنیت را رصد کنند و در راستای پیشگیری از سوانح و تصادفات در محورهای فرعی و روستایی نقش داشته باشند.

ملکی همکاری دهیاران در برگزاری آموزش‌ها و هشدارهای لازم برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی و اعلام نواقص جاده‌های فرعی و روستایی با پلیس را مهم دانست.

فرمانده انتظامی نهاوند با تأکید بر رعایت انضباط اجتماعی و ترافیکی، یادآور شد: دهیاران در ایمن‌سازی وسایط نقلیه با توجه به فصل برداشت محصول و آتش‌سوزی مزارع و برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سرقت احشام، موتورسیکلت و پمپ‌های آب کشاورزی وظیفه مهمی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما