تازه های سایت

کد مطلب: 32902
12. مهر 1396 - 9:41
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: عملیات احداث ساختمان ""MRI بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی ساختمان MRI این شهرستان از مردادماه امسال آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا چند ماه آینده این بخش آماده و بهره‌برداری شود.

وی اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل آن بسیاری از مشکلات همشهریان نهاوندی مرتفع خواهد شد و خدمت خوبی به مردم عزیز نهاوند است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با نصب این دستگاه از اعزام بیماران این شهرستان و شهرستان‌های اطراف به همدان و یا سایر شهرستان‌های دیگر خودداری خواهد شد و می‌توان خدمات‌رسانی بهینه‌ای به بیماران ارائه داد.

وی همچنین گفت: انتخابات هیئت‌مدیره موسسه خیریه بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی در سالن همایش بیمارستان برگزار شد که در این انتخابات که با حضور کارکنان بیمارستان برگزار شد اعضای هیئت‌مدیره و بازرس موسسه خیریه بیمارستان برای مدت دو سال انتخاب شدند.

 در این انتخابات مومنعلی دارابی با اکثریت آرا به‌عنوان مدیرعامل، آقای سرداری به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره و آقایان سیف، امرایی و روستایی به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین آقای پاکار و خانم نفیسی به‌عنوان اعضای علی‌البدل و آقایان محمدرضا سلگی و داود سلگی به ترتیب به‌عنوان بازرس و علی‌البدل بازرس این موسسه برای دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما