تازه های سایت

کد مطلب: 32745
2. مهر 1396 - 8:22
در نیمه نخست سال رخ داده است
35 ورزشکار نهاوندی در صف اردوهای تیم ملی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: 35 ورزشکار شهرستان نهاوند در 6 ماهه امسال به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اشاره به راهیابی و دعوت از 35 ورزشکار به اردوهای مختلف ورزشی در نیمه نخست سال 96 به کمپ‌های تیم ملی، اظهار کرد: ورزشکاران نهاوندی در این مدت 25 مدال رنگارنگ در مسابقات ملی و 380 مدال در میادین ورزشی استان کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان در کشتی، ووشو، سنگنوردی، دوچرخه‌سواری، جودو، فوتبال، تکواندو، کشتی کلاسیک و آلیش در مسابقات جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری حائز عنوان شده‌اند، تصریح کرد: آخرین افتخارآفرینی این شهرستان به بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان و کسب دو مدال برنز توسط لیلا سیاهوشی در کشتی کلاسیک و آلیش بانوان برمی‌گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه هم‌اکنون 3 هزار و 800 ورزشکار به صورت سازمان‌یافته زیر نظر هیات‌های ورزشی شهرستان نهاوند به فعالیت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: پنج پروژ نیمه‌کاره ورزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد که با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان این پروژه‌ها تامین اعتبار شده است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان در نهاوند اشاره کرد و افزود: در پایان مسابقات کشتی انتخابی جوانان استان همدان گرامیداشت هفته دفاع مقدس که پنج‌شنبه و جمعه به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد، در کشتی آزاد تیم نهاوند الف با 79 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های همدان الف با 76 و تویسرکان با 61 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

روزبه در پایان گفت: همچنین در مسابقات کشتی فرنگی تیم همدان با 77 امتیاز اول شد و تویسرکان با 69 امتیاز و رزن با 50 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما