تازه های سایت

کد مطلب: 32666
27. شهريور 1396 - 20:21
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاري 2 هزار برنامه در اين شهرستان در ايام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌‌الاسلام موسی محبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام محرم و صفر در سطح شهرستان نهاوند، اظهار کرد: اعزام مبلغ و مبلغه یکی از مهم‌ترین برنامه در این ایام خواهد بود.

وی با بیان اینکه مبلغان نقش مهمی در آگاه‌سازی اقشار مختلف و به خصوص جوانان دارند، تصریح کرد: نباید از جوانان غافل شد چراکه دشمن برای جوانان ما برنامه‌ریزی دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه مبلغان باید از این ایام در راستای آگاه‌سازی، پاسخ به شبهات، تببین اهداف عاشورا، تبیین انقلاب اسلامی و... به خوبی استفاده کنند، ادامه داد: محرم و صفر یک فرصت ارزشمند برای خودسازی است که همه باید از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند نیز برگزاری 2 هزار عنوان برنامه در این ایام را مد نظر دارد، خاطرنشان کرد: اعزام 200 مبلغ و مبلغه به سطح شهرستان و به ویژه روستاها از مهم‌ترین این برنامه‌‌هاست.

محبی از برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در مکان‌های نماز جمعه شهرستان نهاوند خبر داد و گفت:  این همایش 31 شهریورماه و با حضور حلقه‌های صالحین، هیأت‌های مذهبی، مداحان و روحانیون برگزار خواهد شد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، مداحی، تعزیه‌خوانی و عزاداری در مکان‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌های ایام محرم و صفر عنوان کرد و افزود: 220 مسجد و 241 هیأت‌ مذهبی در سطح شهرستان نهاوند در این ایام مشغول فعالیت خواهند بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به سرکشی از خانواده‌ شهدای طلبه شهرستان نهاوند در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: آرامش موجود در جامعه را مدیون شهدا هستیم و باید راه‌ آنها را ادامه دهیم.

وی در پایان از برگزاری همایش عاشوراییان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان نهاوند با حضور همه اقشار مردم خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما