تازه های سایت

کد مطلب: 32507
17. شهريور 1396 - 17:07
امام جمعه نهاوند گفت: در سایه سکوت مجامع جهانی در قبال کشتار مسلمانان میانمار وظیفه جامعه اسلامی حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: مسلمانان مظلوم در میانمار به خاک و خون کشیده میشوند و مجامع جهانی مدعی حقوق بشر در قبال این جنایات سکوت کرده اند.

وی اظهار داشت: در راس این جنایتها آمریکا و صهیونیسم بین الملل قرار دارد و از ضعف ملت های مسلمان در این زمینه استفاده می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: مسلمانان وظیفه دارند از مسلمانان مظلوم میانمار حمایت کنند چون کمک به مسلمانان از دستورات دین اسلام است.

وی عنوان کرد: صهیونیسم بین الملل از ضعف وبی تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی در قبال مسلمانان میانمار استفاده میکنند و مسلمانان را به خاک و خون می کشند.

مغیثی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر مظلومیت مسلمانان میانمار را می بینند ولی از ترس آمریکا و صهیونسیتها مهر سکوت بر لبانشان زده شده است و به بشریت خیانت می کنند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در خبرها امده بود که رژیم صهیونیستی به دولت میانمار سلاح می فروشد که این نشان می دهد پشت پرده این جنایتها صهیونیستها هستند.

سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر و شورای امنیت ابزار دست آمریکا و استکبار جهانی برای جنایت در دنیا هستند و انتظاری از انها نیست ولی کشورهای مسلمانان باید با اتحاد بیشتر به فکر مسلمانان مظلوم میانمار باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به صحبت مقامات آمریکایی مبنی بر بازرسی از مکانهای نظامی گفت: این همان زیاده خواهی و قلدری آمریکایی ها درعرصه جهانی است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه آمریکا مظهر شیطنت و توطئه است؛ گفت: این موضوع نشان می دهد که آمریکا تا چه اندازه با ایران اسلامی دشمن است و شیطان بزرگ است.

مغیثی افزود: بازدید از مراکز نظامی هرگز اتفاق نمی افتد و این ارزو را به گور خواهند بود و جمهوری اسلامی با قدرت از دستاوردها و مرزهایش دفاع می کند.

در پایان نماز گزاران نهاوندی همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی از سکوت مجامع جهانی مدعی حقوق بشر در قبال جنایت های میانمار اعلام انزجار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما