تازه های سایت

کد مطلب: 32501
17. شهريور 1396 - 12:09
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری 110 جشن «ولایت» در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام محمد کاروند از برگزاری 110 جشن ولایت توسط هیأت‌های سراسر استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان همدان جشن بزرگ «ولایت» روز شنبه 18 شهریورماه در آستان مقدس امامزاده(ع) یحیی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره با حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم، خاطرنشان کرد: در بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) نیز مراسم عید غدیر فردا ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در آستان مقدس امامزاده محسن (ع) نیز برنامه عید غدیر خم تدارک دیده شده است،  افزود: این مراسم فردا از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به حرکت کاروان شادی در شهرستان بهار، گفت: در امامزاده علمدار روستای زاغه و امامزاده ابراهیم و عقیل روستای دستجرد شهرستان بهار مراسم عید غدیر برگزار خواهد شد.

کاروند با بیان اینکه در شهرستان تویسرکان نیز در بقاع متبرکه امامزاده باباپیرعلی شهر فرسفج و امامزاده ابراهیم محله سرابی تویسرکان مراسم جشن ولایت برگزار خواهد شد، افزود: در شهرستان نهاوند در آستان امامزاده مهدی(ع) و امامزاده فضل(ع) برزول مراسم جشن غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی کاروان شادی در شهرستان کبودراهنگ، افزود: در شهرستان اسدآباد نیز مراسم جشن عید غدیر در امامزاده احمد(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما