تازه های سایت

کد مطلب: 32349
7. شهريور 1396 - 8:31
مهدی کیانی کاپیتان نهاوندی تیم تراکتورسازی تبریز بامداد امروز در برنامه زنده تلویزیونی 90 اظهار داشت: سال اولی که به تراکتور آمدم این تیم با کمک هواداران و مربی‌گری خوب کمالوند و دستارانش به لیگ برتر رسید و به هواداران قول دادیم که هیچ‌وقت این تیم را تنها نگذاریم و تا امروز به لطف خدا روی حرفم بودم.
به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی کیانی بازیکن نهاوندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در برنامه بامداد امروز نود گفت: من متولد روستای ملوسان نهاوند هستم. مثل خیلی از فوتبالیست‌ها زمان کودکی در زمین‌های خاکی بازی می‌کردم و عشق فوتبال بودم. در مدرسه فوتبال استقلال به پیشنهاد دایی‌ام حضور پیدا کردم و بعد در استقلال جنوب و چند تیم دیگر بازی کردم که سپس به تراکتور پیوستم.
 
کاپیتان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من روزهای سختی پشت سر گذاشتم و روزهایی داشتم که نان خشک می‌خوردم و همراه دایی‌ام کار می‌کردم و دوست داشتم روی پای خودم بایستم و شب‌هایی در پارک خوابیده بودم. 
وی ادامه داد: ممنونم از خدا که به من دل‌وجرئتی داد که کم نیاورم و الآن خدا را شکر می‌کنم که زحماتم بدون نتیجه نبوده است.
بازیکن تیم تراکتورسازی درباره سختی‌هایی که در فوتبال کشیده است، گفت: زمانی که در تیم استقلال جنوب بودم قبل تمرین یک نان بربری می‌خریدم و با نوشابه می‌خوردم.
کیانی درباره جنگندگی خود در ترکیب تیمش اظهار داشت: پست من پستی هست که باید جنگید و توپ را به نفرات جلوتر رساند و من هم با همه توان می‌جنگم تا شرمنده هواداران نشویم.
کیانی درباره پیوستنش به تیم تراکتورسازی تصریح کرد: ما با صبا باطری یک بازی دوستانه با تیم کمالوند داشتیم که بعدازآن بازی از من تست گرفتند و خدا را شکر کار را گرفتم و کمالوند به من اعتماد کرد و در ترکیب تیم تراکتورسازی جای گرفتم.
وی درباره یادگیری زبان ترکی گفت: من زبان ترکی را یاد گرفتم و به این زبان هم صحبت می‌کنم ولی وقتی‌که کم بیاورم به زبان فارسی صحبت‌هایم را ادامه می‌دهم.
کاپیتان تیم تراکتورسازی درباره مشکلات تیم در این فصل خاطرنشان کرد: اول فصل بزرگ‌ترها با تیم قرارداد بستند و با حضور گل محمدی روحیه بیشتری پیدا کردیم و با حمایت‌های آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه همه دست‌به‌دست هم دادیم و همدل شدیم. می‌دانستیم که سال سختی پیش روی داریم و روزبه‌روز آماده‌تر شدیم و هواداران هم در شرایط سخت تیمشان را تشویق کردند و ازلحاظ روحی روانی کادر فنی و باشگاه روی ما کار کرد که توانستیم شرایط را بهتر کنیم.
 
http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/06/07/photo_2017-08-29_02-49-36.jpg
 
کیانی درباره آمادگی طولانی‌مدتش در مسابقات گفت: سخت است که یک بازیکن همیشه آماده باشد. من یک خانم خیلی خوب دارم که همیشه پشت من بوده است و با شرایط یک فوتبالیست مثل زود خوابیدن کنار آمده است و به من کمک می‌کند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که شرمنده هواداران نشویم.
این بازیکن درباره دعوتش به تیم ملی در سال های اخیر گفت: من زمانی هم که به تیم ملی دعوت شدم آندو و نکونام در تیم ملی بودند ولی بعد از خط خوردنم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم و قلباً برایشان آرزوی سربلندی می‌کنم. به نظرم تیم ملی در دیدار پیش روی‌هم با یک گل کره را می‌برد.
کیانی با اشاره به عملکرد موفق بازیکنان جوان تیم تأکید کرد: محمد آزادی و چند بازیکن جوان تیم ما می‌توانند پشتوانه خوبی برای فوتبال ما باشند. محمد نادری و محمدرضا مهدی زاده هم برای تیم ما عالی بازی می کنند. آزادی یک پشتوانه خوب مثل پدرش دارد که فوتبالیست بوده است. محمدرضا در بازی سایپا بعد قطع برق به من گفت که یک گل می‌زنم که بعد از چند دقیقه هم گل به ثمر رساند.
کیانی درباره تعصب خاص هواداران تیم تراکتورسازی گفت: هواداران ما در دنیا بی‌نظیر هستند و دلیل حضور چندساله‌ام در این تیم هواداران هستند. اهل چاپلوسی نیستم ولی آن‌ها در سرما و گرما از تیمشان حمایت می‌کنند و در 3 بازی که باختیم تیمشان را تشویق کردند و از شما می‌خواهم بیشتر از این هوای هواداران ما را داشته باشید.
وی ادامه داد: هواداران ما تعصب زیادی به تیمشان دارند و بافاصله زیادی که استادیوم با شهر دارد همیشه از تیمشان حمایت می‌کنند. من هرچه دارم از هواداران خوب تراکتور است و با دادن یک شال به هوادار نوجوانی که در تمرین حاضر می‌شود سعی می‌کنم از آن‌ها تشکر کنم.
کیانی درباره پیشنهادش برای حضور در تیم های دیگر در فصول گذشته گفت: در برهه‌ای از زمان پرسپولیس من را می‌خواست ولی به خاطر قولی که به هواداران تراکتور دادم نرفتم.
این بازیکن درباره دلیل گلزنی کم خود تصریح کرد: من کم گل زدم چون در پستی بودم که گلزنی در این پست خیلی سخت بود و بیشتر سعی می‌کردم به هم‌تیمی‌هایم برای گلزنی کمک کنم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما