تازه های سایت

کد مطلب: 32187
28. مرداد 1396 - 5:33
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: دولت باید مد نظر داشته باشد که فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی از همه نیروهای متعهد و متخصص استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم با کسب آرای اعتماد وزرای پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تداوم سال‌های گذشته، امسال را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری کردند بنابراین امسال به صورت تخصصی در موضوعات اشتغال و تولید باید سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: در تداوم برنامه‌ها دولت خود را متعهد می‌داند به این منویات عمل کند تا کشور از وابستگی خارج شده و در مقابل زورگویی‌های کشورهای غربی مقاومت کند.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به این‌که تنها راه‌حل مشکلات کشور ایستادن روی پای خود و تکیه بر توان داخلی است، بیان کرد: اگر بتوانیم تولید ملی را بالا ببریم به تبع آن اشتغالزایی نیز بالا می‌رود چراکه این دو وابسته به یکدیگر هستند.

وی با اشاره به این‌که تولید گسترده ارزآوری را به دنبال خواهد داشت و مشکلات حل خواهد شد، مطرح کرد: با افزایش تولیدات داخلی، متکی به اقتصاد نفت‌محور نخواهیم بود و طبیعتاً با این روند بازار رونق می‌گیرد و باید به فکر صادرات نیز باشیم.

حمیدوند ضمن اشاره به اینکه محورهای توسعه در شهرستان نهاوند توریستی و کشاورزی است، تصریح کرد: به دلیل صرفه‌جویی در مصرف آب، آبیاری بارانی در دستور کار قرارگرفته و تسهیلات خوبی به کسانی که در این بخش فعال هستند داده می‌شود.

وی تأکید کرد: زمین‌های متعددی را در نقاط مختلف برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته‌ایم تا با ایجاد مراکز تفریحی و رفاهی، موضوع توریست شهرستان نیز حل شود و در عین اشتغال‌زایی، ارزآوری نیز خواهد داشت.

فرماندار شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: امیدواریم مردمی که ایثار کرده‌اند و هر بار با آمدن پای صندوق‌های رأی توطئه‌های مختلف علیه کشور را از بین می‌برند، مشکلاتشان با برنامه‌ریزی‌های دولت دوازدهم حل شود، دولت هم باید مد نظر داشته باشد که فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی از همه نیروهای متعهد و متخصص استفاده کند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما