تازه های سایت

کد مطلب: 32026
15. مرداد 1396 - 8:29
مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال بیش از ۷۰ یادواره شهدا در شهرها و روستاهای مختلف نهاوند برگزار می شود.
یادواره شهدا

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز امنیت بی بدیل جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهدای معظم است و شهدا مدافع حرم نیز در ثبات امنیت جمهوری اسلامی و منطقه نقش موثری دارند.

طاهری گفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در برابر هجمه فرهنگی دشمن مصون و ایمن می سازد و چشم طمع دشمنان را از ملت ایران دور می کند. 

وی احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه مهم ترین رسالت بنیاد شهید ارزیابی کرد و اظهار داشت: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا از دیگر وظایف مهم این سازمان به شمار می رود، افرادی که برای برپایی این نظام زحمت کشیدند و در این راه جان خویش را از دست دادند و می بایست که خاطره و یادشان با حفظ آثار، نوشته ها و وصیت نامه هایشان در تاریخ انقلاب بماند. موضوع دیگر شناخت و تعهد جامعه در قبال ارزش های فرهنگ ایثار و شهادت است و اینکه شان، منزلت و حرمت جامعه ایثارگری در جامعه باید حفظ شود. رسیدگی به خانواده های شهدا به لحاظ معیشتی، درمانی، بهداشتی، مسکن و بیمه از جمله دیگر وظیفه هایی محسوب می شود که بر عهده بنیاد شهید قرار گرفته است. 

لازم به ذکر است شهرستان نهاوند در طول قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و حادثه های تروریستی و بمباران بیش از ۸۵۰ شهید، ۹۰ آزاده، دوهزارو ۵۰۰ جانباز را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما