تازه های سایت

کد مطلب: 31853
4. مرداد 1396 - 8:44
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
ضارب روحانی آمر به معروف در نهاوند دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: ضارب روحانی آمر به معروف بامداد امروز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: حجت‌الاسلام عبدالملکی یکی از روحانیون شهرستان نهاوند است که روز گذشته توسط دو جوان که یکی از آن‌ها همسایه وی می‌باشد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: طبق گفته حجت‌الاسلام عبدالملکی ماجرا ازاین‌قرار است که عامل اصلی این حادثه که پسری جوان و همسایه این روحانی است به همراه یک دختر در پشت پنجره منزل این روحانی در حال انجام حرکاتی زننده و خلاف عفت عمومی بودند که وی وقتی این صحنه را مشاهده می‌کند از منزل خارج می‌شود و به آن‌ها تذکر می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: پس‌ازاین اتفاق عامل اصلی حادثه با وی درگیر می‌شود و با همکاری دوست این پسر جوان اقدام به ضرب و شتم حجت‌الاسلام عبدالملکی می‌کنند.

وی گفت: فرد ضارب باوجوداینکه این روحانی لباس مخصوص روحانیت بر تن نداشته است ولی او را می‌شناسد و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

ملکی اظهار داشت: ضاربان دو نفر بودند که نفر اصلی بامداد امروز با انجام یک سری اقدامات پلیسی دستگیر شد و اقدامات پلیسی برای دستگیری نفر دوم نیز که دوست این جوان می‌باشد ادامه دارد.

لازم به ذکر است که حجت‌الاسلام مصطفی عبدالملکی براثر شدت جراحت این حادثه و برای انجام روند درمان در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند بستری‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما