تازه های سایت

کد مطلب: 31493
12. تير 1396 - 8:45
با پیگیری‌های نماینده نهاوند در مجلس عملیات ساخت 3 مدرسه جدید در شهرستان نهاوند توسط بنیاد برکت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با توجه به پیگیری‌های قبلی حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس عملیات احداث مدارس جدید یا تخریب و بازسازی واحدهای آموزشی فرسوده در 3 منطقه محروم و روستایی شهرستان آغاز شد.

این مدارس با نظر مساعد و دستور مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ساخته می‌شود که یک مدرسه چند ماه قبل کلنگ زنی شد و درمجموع با احداث 4 مدرسه در شهرستان موافقت شد.

بر این اساس با حضور بهرام نیا نماینده نهاوند، حمیدوند فرماندار، تیموری مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان و برخی مسئولین محلی، طی مراسمی کلنگ آغاز احداث 3 مدرسه جدید در روستاهای جهان‌آباد، وراینه و سهران به زمین زده شد.

در هفته‌های گذشته نیز مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای "کهریز سلیم "انجام‌شده بود که خوشبختانه عملیات اجرایی آن شروع و به‌صورت مطلوبی پیشرفت آن ادامه دارد.

در این مراسم کلنگ احداث سه واحد آموزشی 6 کلاسه بااعتبار 18 میلیارد ریال در 3 منطقه روستایی نهاوند به زمین زده شد.

بهرام نیا در این مراسم گفت: حرکات جهادی و تلاش در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم از برکات وجودی حضرت امام (ره) در زمان حیات و پس از رحلت ایشان است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه مناطق محروم به منصه ظهور رسیده است.

وی از مساعدت‌ها و پیگیری مستقیم رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در موارد اخیر و درخواست‌های مختلف توجه ویژه‌ای به شهرستان نهاوند داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم تیموری مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان اظهار داشت: انشا الله با انتخاب پیمانکار مربوطه پروژه‌های مذکور تا سال آینده تحصیلی تکمیل و جهت بهره‌برداری به آموزش‌وپرورش تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ازلحاظ ساخت و نوسازی مدارس متأسفانه شهرستان نهاوند در جایگاه آخر استان قرار دارد، خواستار تلاش بیشتر آموزش‌وپرورش و سایر مسئولین شهرستان در این زمینه شد.

 

 

1325734

1325736

1325735

1325733

انتهای پیام/

دیدگاه شما