تازه های سایت

کد مطلب: 31492
12. تير 1396 - 8:01
معاون فرماندار شهرستان نهاوند با طرح این سوال که متولی معین ساماندهی سراب گاماسیاب و گیان کدام نهاد است؟ گفت: مشخص نبودن متولی این دو سراب موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای از جمله سرگردانی بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدرضا سلامتی در کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید در رابطه با ساماندهی تفرجگاه‌های استان اظهار کرد: در زمینه ساماندهی سراب‌های گاماسیاب و گیان زیرساخت‌های ایجاد شده نظیر تعبیه آلاچیق، کشیدن ٥ کیلومتر برق، آسفالت جاده‌های منتهی به این دو سراب و ... است.

وی با اشاره به اینکه با وجود زیرساخت‌های صورت گرفته، کماکان خلاءهایی وجود دارد، عنوان کرد: متولی این دو سراب مشخص نیست و سازمان منابع طبیعی و گردشگری مدعی متولی بودن این سراب‌ها هستند.

سلامتی ادامه داد: مشخص نبودن متولی این دو سراب موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای از جمله سرگردانی بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در سراب‌های نهاوند باید امنیت برقرار شود، عنوان کرد: استقرار نیروی انتظامی در تفرجگاه‌ها کم است و با آغاز ایام تابستان حضور این نهاد همچنین تعداد اماکن اقامتی باید افزایش یابد.

معاون فرماندار نهاوند از انتخاب شدن ٥ روستای نهاوند به عنوان هدف گردشگری خبر داد و اعلام کرد: اسامی ٥ روستای نهاوند برای انتخاب شدن به عنوان هدف گردشگری به سازمان میراث فرهنگی فرستاده شده که البته هنوز پاسخی گرفته نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما