تازه های سایت

کد مطلب: 31315
30. خرداد 1396 - 8:17
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از هزينه 40 ميليون ريالي در اجراي برنامه افطاري شهرستان نهاوند طي ماه رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام فیض‌الله اسدپور با اشاره به اجرای طرح «ضیافت الهی» طی ایام ماه رمضان در شهرستان نهاوند اظهار کرد: طی ماه رمضان مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم که روزی یک جزء قرائت می‌شود و جلسات تفسیر قرآن کریم در امامزاده محمد(ع) و امامزاده مهدی(ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت در امامزاده محمد(ع) طی ماه رمضان، گفت: در این بقعه متبرکه‌ای که خیمه‌های معرفت برپا شده، خدمات ویژه فرهنگی و اجتماعی به زائران ارائه می‌شود.

 رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به برپایی غرفه‌های پاسخگویی به سوالات دینی، وقفی، غرفه کودک و نوجوان در قالب خیمه معرفت اشاره کرد و افزود: برنامه‌های شب‌های احیا نیز طبق روال هر سال با سر گرفتن قرآن کریم، عزاداری به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی(ع) و  قرآئت دعای کمیل و جوشن کبیر در امامزاده محمد(ع) و امامزاده مهدی(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در امامزاده محمد(ع)، امامزاده ابراهیم و اسماعیل (ع)، امامزاده مهدی(ع) و امامزاده علی ابن موسی(ع) نماز جماعت در ماه رمضان در برنامه است، خاطرنشان کرد: در ماه رمضان مراسم دعاخوانی هر روز در امامزاده محمد (ع) برگزار می‌شود.

اسدپور با بیان اینکه شب نوزدهم ماه رمضان در امامزاده مهدی(ع) محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان قرآنی برگزار شد، گفت: در امامزاده محمد(ع) پنجشنبه این هفته محفل انس با قرآن را در برنامه داریم.

وی با اشاره به آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در امامزاده محمد(ع) و امامزاده مهدی(ع) در ماه رمضان، افزود: مراسم شب وفات حضرت خدیجه(س) در امامزاده محمد(ع) و امامزاده مهدی(ع) برگزار شد و در شب میلاد امام حسن(ع) نیز مراسمی به همین مناسبت برگزار کردیم.

 رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه هر شب در امامزاده محمد(ع) افطاری ساده در برنامه است، تصریح کرد: 40 میلیون ریال از محل موقوفات در راستای اجرای برنامه افطاری هزینه شده است.

وی از برپایی نماز عید فطر در امامزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند خبر داد و خواستار حضور پرشور نمازگزاران در این روز شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما