تازه های سایت

کد مطلب: 30435
1. ارديبهشت 1396 - 15:20
روز گذشته کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یک مصوبه جنجال‌برانگیز داشت؛ پیشنهاد این مصوبه را چه کسی ارائه کرد؟

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری روز گذشته (پنج‌شنبه 31 فروردین) برای  برخورداری برابر نامزدها از امکانات صدا و سیما، ضوابط و چارچوب‌های تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به‌ریاست وزیر کشور برگزار شد.

این جلسه یک مصوبه بحث‌برانگیز داشت، "مناظرات زنده تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به‌صورت زنده پخش نمی‌شود."؛ سخنگوی وزارت کشور نیز  این خبر را تائید کرد. البته به اعتقاد برخی این تصمیم به‌دلیل فشار دولت بوده است.

روز گذشته با انتشار این خبر موج انتقادها از سوی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را درپی داشت. حجت‌الاسلام رئیسی از پخش زنده مناظرات استقبال کرده بود و محمدباقر قالیباف نیز به عدم پخش مناظرات در ایام انتخابات اعتراض کرده بودند.

پس از اعلام شدن اینکه مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به صورت زنده پخش نمی‌شود، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که رئیس جمهور از این موضوع خبر نداشته و در جلسه  با نخبگان استان فارس از این موضوع مطلع شده است.

با این حال جزئیات جدیدی از جلسه روز گذشته کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به دست آمد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده در جلسه روز گذشته کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، عدم پخش مناظرات تلویزیونی به درخواست عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیرکشور صورت گرفته است.

دیدگاه شما