تازه های سایت

کد مطلب: 30100
10. فروردين 1396 - 15:32
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر روز جمعه در این استان، آسمان همدان بارانی می شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام حکیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان استان همدان امروز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و با ورود سامانه بارشی به استان از روز جمعه ضمن افزایش ابر شاهد بارش باران در این استان هستیم.

وی اضافه کرد: بارش ها از اواخر روز جمعه تا روز دوشنبه به تناوب ادامه دارد و شدت بارش ها در روز شنبه هفته آینده خواهد بود.
حکیمی افزود: دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین سه درجه سانتیگراد بالای صفر و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
به گفته وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه رزن با یک درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.
وی با بیان اینکه روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری دما بین یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد گفت: از روز شنبه و با فعالیت سامانه بارشی دمای روزانه بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
حکیمی گفت: روز شنبه در برخی از ساعات نیز سرعت وزش باد افزایش خواهد داشت.
وی ادامه داد: میزان بارش های همدان در سال زراعی امسال 233 میلی متر ثبت شده است که این میزان در سال گذشته 174 میلی متر و در دراز مدت 210 میلی متر گزارش شده است.
وی اضافه کرد: میزان بارش های همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 11 درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما