تازه های سایت

کد مطلب: 29913
22. اسفند 1395 - 8:15
فرماندار نهاوند گفت: با مراکز عرضه مواد غذايي، فروشگاه ها و نانوايي هایی که از اجناس و کالاهاي غير بهداشتي، تاريخ گذشته و بي کيفيت استفاده مي کنند، بشدت برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، گفت: از سوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تیم بازرسی ویژه ای برای کنترل و نظارات بر مراکز عرضه کننده مواد غذایی در ایام نوروز مشخص شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام عید و نوروز میهمانان زیادی از شهرها و استانهای دیگر به نهاوند سفر می کنند لذا تدبیری انجام شده است تا اجازه ندهیم تخلفات احتمالی مراکز خدماتی و مواد غذایی باعث نارضایتی مسافران شود.

وی افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر  ستاد تسهیلات نوروزی نهاوند در روز ۲۵ اسفند رزمایش ترافیکی با حضور همه دستگاه ها برگزار می شود.

فرماندار نهاوند بیان داشت: دستگاه های خدمات رسان برق، آب و گاز باید به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروز در ادارات خود کشیک داشته باشند و از موارد قطعی های برق، گاز و آب  جلوگیری کنند.

 حمیدوند افزود: با توجه به اینکه ممکن است در ایام عید  و تعطیلات شاهد بارندگی نزولات آسمانی باشیم به ستاد بحران و سایر دستگاه ها نیز اعلام شده است تا آمادگی ارائه خدمات برای موارد احتمالی را داشته باشند.

وی در مورد وضعیت ترمینال های نهاوند گفت: فقط به خودروهای خطی بروجرد بصورت موقت اجازه مسافرکشی و تردد از ترمینال قدیم داده شده است و خودروهای خطی مسیر همدان و ملایر کما فی سابق باید از ترمینال جدید الاحداث واقع در میدان ۱۵ خرداد تردد و اقدام به مسافرکشی نمایند، لذا کسانی که در حال حاضر خلاف این را انجام داده اند، از قانون تمرّد کرده که با آنها برخورد خواهد شد.

حمیدوند با بیان اینکه نهاوند از لحاظ داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص های بالایی است و کمتر جایی از استان از این ظرفیت ها بهره مند است، گفت: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما