تازه های سایت

کد مطلب: 29838
16. اسفند 1395 - 22:03
امشب برنامه خندوانه عروسکهای جدید خود را وارد برنامه می‌کند، عروسکهایی که بسیاری انتظار دیدن آنها را می‌کشیدند و البته این بار شاهد چهار عروسک خواهیم بود؛ چهار برادری که هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی‌عبداللهی و مجیدآقاکریمی صدا پیشگی آنها را بر عهده گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از سرویس فرهنگ و هنر مشرق -  عروسکهای جدیدی که رامبد جوان پیش از این قول حضور آنها را در برنامه داده بود از امشب در برنامه خندوانه جانشین جناب‌خان می‌شوند.
 
 جانشینان جناب‌خان در خندوانه معلوم شدند + عکس
 پس از جدا شدن عروسک محبوب «جناب خان» به نظرم می‌رسید که برنامه «خندوانه» یکی از جذابترین قسمتهای خود را از دست داد.قسمتی که طرفداران بسیاری داشت و همه جا سخن از او به میان می‌آمد. بعد از این جدایی، عوامل خندوانه به فکر ساخت و ورود عروسکهای دیگری برای این برنامه افتادند. این را بارها رامبد جوان در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بود.
 
 جانشینان جناب‌خان در خندوانه معلوم شدند + عکس
امشب برنامه خندوانه عروسکهای جدید خود را وارد برنامه می‌کند، عروسکهایی که بسیاری انتظار دیدن آنها را می‌کشیدند و البته این بار شاهد  چهار عروسک خواهیم بود؛ چهار برادری که هادی کاظمی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی‌عبداللهی و مجیدآقاکریمی صدا پیشگی آنها را بر عهده گرفته‌اند.
 
منبع: تسنیم

دیدگاه‌ها

چقدر زشتند اینا
چقد زشتو بدترکیبند

دیدگاه شما