تازه های سایت

کد مطلب: 29793
11. اسفند 1395 - 12:41
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: با حضور روحانیون در 85 مسجد شهری و روستایی نهاوند مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ایام فاطمیه فرصت بسیار مناسبی برای روحانیون و مبلغان مذهبی است تا ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) را هرچه بیشتر معرفی کنند.

وی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان است به همین دلیل در ایام فاطمیه برنامه‌های بسیار خوبی در شهرستان نهاوند اجراشده است و در سالروز شهادت نیز تجمع هیئت‌های مذهبی با عنوان فاطمیون نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: مراسم سوگواری و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور گسترده هیئات مذهبی روز پنج‌شنبه با تجمع در مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دسته‌های عزاداری با عبور از خیابان‌های سطح شهر بانوای مداحان اهل‌بیت برای بهره‌مندی از سخنرانان مراسم به مصلا بزرگ نهاوند می‌آیند و عزاداری‌های را ادامه می‌دهند.

محبی با دعوت از امت عزادار و ولایتمدار شهرستان نهاوند برای حضور در این برنامه معنوی گفت: این مراسم ساعت 10 صبح پنج‌شنبه آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برای بهره‌مندی مردم از این ایام در روستاها و نقاط شهری مبلغان سیره و روش زندگانی حضرت زهرا (س) را برای مخاطبان بازگو می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: با حضور روحانیون بومی و طرح هجرت در 85 مسجد شهرستان نهاوند برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مبلغان در این محافل خطبه مشهور فدکیه را برای مردم تبیین می‌کنند و با توجه به فداکاری‌های حضرت زهرا (س) در دفاع از امامت و ولایت ضرورت دارد این خطبه مشهور به‌خوبی تشریح شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما