تازه های سایت

کد مطلب: 29746
8. اسفند 1395 - 7:33
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:
نهاوند نوروزی متفاوت با سال‌های قبل خواهد داشت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت:برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جانجان در ستاد فرعی تسهیلات نوروزی شهرستان نهاوند، با اشاره به نزدیک شدن به آغاز مسافرت‌های نوروزی مردم در کشور اظهار کرد: کمیته‌های مختلف با تمهیدات مناسب و اقدامات شایسته خدمات متفاوت به مسافران ارایه و بستر معرفی مناسب شهرستان نهاوند به میهمانان را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا در سال ۹۶ شهرستان نهاوند به عنوان محور و مقصد گردشگری بارز در کشور مطرح شود.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص‌های بالایی بوده و کمتر جایی از استان از این ظرفیت‌ها بهره‌مند است، تأکید کرد: مهمترین هدف در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران و رونق شهرستان است که دستگاه‌های اجرایی و دستاندرکاران ستاد تسهیلات سفر باید تلاش کنند.

جانجان افزود: انجام بازرسی‌ها در طول ایام نوروز و رصد کامل نحوه ارائه خدمات از جمله تمهیداتی است که باعث می‌شود کیفیت مطلوب ارائه خدمات سنجیده شده و نقاط قوت و ضعف برنامه مشخص شود.

وی ادامه داد: راهنمایان گردشگری در نوروز امسال با استقرار در مبادی ورودی شهرها و مراکز تاریخی و گردشگری تعامل خوب با مسافران و گردشگران داشته و از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اطلاعات مفید ارائه دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما