تازه های سایت

کد مطلب: 29649
30. بهمن 1395 - 15:16
ظهر امروز مردم مومن و انقلابی خراسان جنوبی در مراسم نماز جمعه با توزیع بیانیه و در دست داشتن پلاکارد و همچنین سر دادن شعار نسبت به سخنان روز گذشته استاندار خراسان جنوبی پاسخی قاطع دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از زنان شرقی ، ظهر امروز مردم مومن و متدین خراسان جنوبی در مراسم نماز جمعه بیرجند با توزیع بیانیه و در دست داشتن پلاکارد و همچنین سر دادن شعار نسبت به سخنان روز گذشته استاندار خراسان جنوبی واکنش نشان شدند.

زنان و مردان بصیر بیرجندی با سر دادن شعارهایی مانند«استاندار بصیرت بصیرت، مرگ بر فتنه گر و مرگ برضد ولایت فقیه» و با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای«همه ما باید مراقب پرویزی درون مان باشیم، درون ما هم پرویزی وجود دارد که حرام خدا را با توجیهات بی منطق حرام می کند»،«مردم گله مندند آقای استاندار، فتواهای انتخاباتی و عوام فریبانه شما دردی از مردم دوا نمی کند»،« آقای استاندار حرمت فاطمیه را نگه دار» و «پزهای روشنفکری دردی از مردم دوا نمی کند» خواستار استعفای استاندار شدند.

 





 

 

 







لازم به ذکر است؛ سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی روزگذشته در جمع هنرمندان گفته بود؛« تفکر را باید اصلاح کرد؛ با تفکر برخی از آقایان و افرادی که ابزار شدند و به نام دین با همه چیز مخالفت می کنند. آقای رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر کردند که من در حاشیه سفر به ایشان گفتم "مردم خراسان شمالی مردمی شاد هستند ساز ودهلشان تار ودف در همه حوزه ها هست و در مراسم عروسی های ما در منطقه باختاران ها به صورت خیلی مرسوم است که آقایان می رقصند؛ خانم ها می رقصند اماکنی هم وجود دارد که خیلی به اسلام ومسلمین لطمه وارد نمی شود".



این سخنان استاندار خراسان جنوبی از روز گذشته باعث ناراحتی مردم متدین و ولایت مدار و انقلابی خراسان جنوبی شده و واکنش های زیادی را در برداشته و امروز علاوه بر این مراسم، در نماز جمعه شهرستان ها هم برخی ائمه جمعه به این اظهارات واکنش نشان دادند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما