تازه های سایت

کد مطلب: 29511
17. بهمن 1395 - 8:06
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:
اجرای ۶۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در نهاوند
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیج سازندگی نهاوند با اعطای ۶ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی طی دو سال اخیر ۶۰۰ طرح اشتغالزایی برای جوانان فعال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی گفت: نزدیک به ۶۰۰ نفر از بسیجیان نهاوند با انجام کارهای بزرگ و کوچک اقتصادی زودبازده، کمک بسیاری به تحقق اقتصاد مقاومتی داشته اند.

وی افزود: بسیجیان و جوانان تحصیل‌کرده نهاوندی طرح‌های زودبازده خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی سپاه در نهاوند ارائه داده و با یک‌روند رو به رشد کار خود را شروع و با دریافت ۶ میلیاردتومان تسهیلات طی دو سال اخیر و راه اندازی ۶۰۰ طرح برای تعداد زیادی ایجاد اشتغال کرده اند.

کریمی اظهار داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در شهرستان نهاوند شامل دامداری سبک، بسته‌بندی انواع مواد غذایی و خشکبار، تولید قارچ، کمپوست، زنبورداری، قالی‌بافی، توسعه کشاورزی و باغداری است.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: طی سال‌های اخیر بسیج سازندگی نهاوند با ورود به بحث اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد اشتغال و استفاده از کالاهای ایرانی و راهکار بهتری برای جذب قشر تحصیل‌کرده به بازار کار با یک مدیریت جهادی خوب است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما