تازه های سایت

کد مطلب: 29362
6. بهمن 1395 - 8:32
شهردار نهاوند از واگذاری امور نگهداری و آبیاری فضای سبز شهر نهاوند به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به اینکه فضای سبز موضوع مهم و تأثیرگذاری بر چهره شهر دارد، گفت: باهدف نگهداری و توسعه فضای سبز بر پایه کار کارشناسی اقدام به انتشار فراخوان از پیمانکاران فضای سبز کردیم که هم‌اینک بعد از برگزاری مزایده این امور به برنده مزایده واگذارشده تا کار کاشت، نگهداری و توسعه فضای سبز به نحوه بهتر و مناسب‌تری دنبال و به انجام رسد.

وی بابیان اینکه سالانه هزینه‌های زیادی برای نگهداری و توسعه فضای سبز سطح شهر صرف می‌شود افزود: عزم جدی شورا و شهرداری بر خصوصی‌سازی بخش نگهداری و توسعه‌ای فضای سبز است.

شهردار نهاوند با اشاره به مزایای خصوصی‌سازی فضای سبز شهرداری اظهار داشت: افزایش راندمان کاری و ایجاد اشتغال ازجمله مزایای واگذاری بخش نگهداری و توسعه فضای سبز شهرداری به بخش خصوصی است.

یوسفیان بابیان اینکه دفترچه پیمان حفظ و نگهداری فضای سبز نیز تحت بررسی و اصلاح قرارگرفته و بروز رسانی شده است، گفت: امور حفظ و نگهداری این مجموعه‌ها شامل فضای سبز کلیه بوستان‌ها، میدان‌ها، معابر اصلی و فرعی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، وسایل بازی و ورزشی و ... است که نیازمند رسیدگی و نگهداری روزانه بوده که با نظارت کارشناسان این شهرداری انجام می‌گیرد.

وی تعداد نیروهای فضای سبز را 50 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نیز اقدام به به‌کارگیری پیمانکار دارای تجربه درزمینهٔ هرس درختان نیز کرده‌ایم.

شهردار نهاوند گفت: امیدواریم با مشارکت بیش‌ازپیش شهروندان در استفاده صحیح از فضاهای سبز، از تحمیل هزینه‌های اضافی جلوگیری شده و با همیاری کاربران فضای سبز شاهد فضای سبزی زیبا و با طراوت در شهر نهاوند باشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما