تازه های سایت

کد مطلب: 29300
2. بهمن 1395 - 18:44
پس از شیطنت رسانه‌های معاند و درخواست ارسال عکس و فیلم از حادثه پلاسکو، فعالان شبکه‌های اجتماعی با ابراز انزجار از این عمل غیرانسانی کمپین «انتشار‌ عکس جنازه‌های پلاسکو ممنوع» را انداختند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به‌نقل از  تهران نیوز ، پس از شیطنت رسانه‌های معاند و درخواست ارسال عکس و فیلم از جست‌و‌جوی پیکر شهدای حادثه پلاسکو، فعالان شبکه‌های  اجتماعی با ابراز انزجار از این عمل غیرانسانی کمپین «انتشار‌ عکس‌ جنازه‌های پلاسکو ممنوع » را انداختند.

دایرکنندگان این کمپین نوشتند: با توجه به دلخراش بودن تصاویر به جا مانده از بازماندگان حادثه آتش‌سوزی پلاسکو و رعایت حال خانواده‌های محترم شهدا و سانحه دیدگان عزیز و حفظ امنیت روانی جامعه هیچ تصویری از این عزیزان منتشر نخواهد شد.

 

درخواست از اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی

همچنین تاکید شد: از کلیه اصحاب رسانه به ویژه مدیران کانال‌ها و گروه‌های شبکه اجتماعی دعوت می‌کنیم به کمپین « #انتشار_عکس_جنازه_های_پلاسکو_ممنوع » بپیوندند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی بیان داشتند: کمک کنید لااقل بعد از فاجعه‌ی روانی «سلفی گرفتن و اختلال فعالیت امدادرسانان» در محل حادثه، این بار عکس جنازه‌های سوخته را منتشر نشود تا داغ مصیبت دیدگان صدچندان نگردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما