تازه های سایت

کد مطلب: 29144
22. دى 1395 - 19:58
بر اثر حادثه تیراندازی در یکی از مناطق کلانشهر اراک چند نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو؛ یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار اراک امروز گفت: این حادثه تیر اندازی در دو منطقه شهر اراک رخ داده است.

وی ادامه داد: ضارب با ورود به دو منزل مسکونی در دو منطقه مختلف شهر اراک اعضای دو خانواده را به رگبار بست.

این منبع اعلام کرد: تیراندازی خیابان طالقانی سه کشته و  دو زخمی و تیراندازی خیابان سی متری دو کشته و دو زخمی برجای گذاشته است. حال یکی از مجروحان هم وخیم گزارش شده است.

وی ازعلت بروز این تیراندازی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: موضوع از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال پیگیری است.

این منبع اعلام کرد: قاتل از متهمان سابقه دار بوده و با انگیزه انتقام جویی شخصی در ساعت های پنج و چهل و پنج  و شش و چهل و شش دقیقه در خیابان طالقانی و خیابان سی متری کوی علی ابن ابیطالب دو خانواده را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: ضارب با یک خودرو سمند هم اکنون متواری است.

جزئیات تیراندازی مرگبار امروز صبح اراک

نوروزی، روابط عمومی نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛، ضمن تایید این خبر آمار کشته شدگان و مجروحان را 9 نفر اعلام کرد.
 
سرهنگ خلج، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: این حادثه در ۲ مرحله ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه و ۶ و ۴۶ دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان ۳۰ متری کوی علی ابن ابیطالب شهر اراک اتفاق افتاد.
 
وی ادامه داد: در تیراندازی خیابان انقلاب ۲ خانم و یک مرد و در تیراندازی ۳۰ متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است.
 
خلج افزود: قاتل از متهمان سابقه دار و دارای هویت مشخص و متواری است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود.
 
 معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را تسویه حساب شخصی دانست و گفت: تحقیقات بیشتر در حال انجام است.
 
طبق اطلاعات رسیده، قاتل در قتلهای امروز، از سلاح های گرم کلاشینکف و کلت و سلاح سرد قمه استفاده کرده است.

اطلاعات بیشتر این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.

 
قاتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود/تیراندازی با اسلحه خودکار کلاشینکف صورت گرفته است
 
فرشید محمد حسینی، طاهری دادستان عمومی و انقلاب اراک در خصوص حادثه تیراندازی که صبح امروز در یکی از مناطق کلانشهر اراک اتفاق افتاد در جمع خبرنگاران گفت: در این حادثه قاتل با اسلحه خودکار کلاشیکف دو خانواده را مورد ضرب و جرح قرار داده است.
 
طاهری با اشاره به اینکه در این حادثه ۶ نفر کشته شده اند اظهار کرد: همچنین در این حادثه سه نفر مجروح شده اند و به بیمارستان منتقل شده اند.
 
وی با بیان اینکه قاتل به دلیل انتقام شخصی دست به این اقدام زده است افزود: یکی از این خانواده سال گذشته در خصوص دستگیری متهم با نیروی انتظامی همکاری داشته است و چهار نفر کشته شدگان از این خانواده هستند.
 
دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: دو نفر کشته شده دیگر هم مربوط به خانواده است که سال گذشته توسط برادر زاده قاتل به قتل رسیده بودند.
 
طاهری اضافه کرد: قاتل و برادر زاده اش سال گذشته در درگیری، فردی را با ضربه چاقو به قتل می رساند و به زندان می روند.
 
وی ادامه داد: ۱۲ دی ماه قاتل امروز به دلیل اینکه در قتل سال گذشته مجرم نبوده است با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی بطور قانونی از زندان آزاد شده بود.
 
دادستان عمومی و انقلاب اراک خاطرنشان کرد: قاتل به دلیل اختلاف خانوادگی که در خصوص قتل سال گذشته داشته اند این حادثه را مرتکب می شود.
 
مامور کشته شده در این حادثه از پرسنل نیروی انتظامی یک استان دیگر بوده است
 
سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص این حادثه گفت: عوامل این حادثه شناسایی شده اند و در این راستان دو نفر که با قاتل همکاری داشته اند دستگیر شده اند.
 
عزیزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به همراه دستگاه قضایی در خصوص شناسایی محل اختفای قاتل همکاری دارند اظهار کرد: به زودی قاتل دستگیر خواهد شد و به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.
 
وی در خصوص کشته شدن یکی از عوامل نیروی انتظامی در این حادثه گفت: این فرد از ماموران نیروی انتظامی استان های دیگر بوده است که شب در منزل پدرش در اراک بوده است که در این حادثه کشته شده اشت.
 
انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما