تازه های سایت

کد مطلب: 28953
8. دى 1395 - 7:40
فرمانده سپاه نهاوند گفت: حضور حماسی مردم در روز 9 دی که ناشی از بصیرت و غیرت دینی بالای ملت مسلمان ایران است طومار فتنه گران و دشمنان انقلاب اسلامی را در هم پیچید.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ملت مسلمان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخی با حوادث و مشکلات متعددی از طرف دشمنان انقلاب مواجه شده اند که در همه این عرصه‌ها با سربلندی مشکلات را حل کردند.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب در یک‌زمان گروهک‌های معاند و منافقین را به جان انقلاب انداختند و بعد صدام را برای ضربه زدن به انقلاب به جان مردم انداختند ولی وقتی با مقاومت مردم مواجه شدند نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با همکاری عوامل فتنه در داخل کشور در مراحل بعدی ضربه زدن به ملت ایران، فتنه‌های 78 و 88 را به راه انداختند که در این فتنه‌ها نیز با هوشیاری و حضور به‌موقع مردم درصحنه ناکام ماندند.

کریمی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: این فتنه از ابعاد مختلفی قابل‌تحلیل و بررسی است که این تحلیل‌ها و روشنگری‌ها باعث می‌شود تا مردم از زوایای پنهان این فتنه آمریکایی و انگلیسی آگاه شوند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی با طراحی‌های گسترده در سال 88 سعی داشت با پشتیبانی و حمایت از فتنه گران و سران فتنه به امنیت و آرامش مردم ضربه وارد کند و مشکلاتی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روز عاشورای سال 88 فتنه گران و حامیان غربی آن‌ها در اقدامی وقیحانه به ساحت مقدس امام حسین (ع) اهانت کردند و به مراسم عزاداری حمله کردند که این اقدام دل ملت مسلمان ایران را به درد آورد.

وی گفت: بعدازاین حادثه در روزی تاریخی و فراموش‌نشدنی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در روز 9 دی با حضور میلیونی در خیابان‌های سراسر کشور طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

کریمی با اشاره به اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند: روز 9 دی هم در تاریخ ماند و روز متمایزی شد.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در روز 9 دی با بصیرت مثال‌زدنی و با موقعیت‌شناسی، درصحنه حاضر شدند و بر طراحی‌های دشمنان انقلاب خط بطلان کشیدند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه فراموش‌نشدنی 9 دی، مراسم یادواره 850 شهید سرافراز شهرستان نهاوند در روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: این مراسم در روز 9 دی از ساعت 9 صبح با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان و با حضور مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه نهاوند در مصلا نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما