تازه های سایت

کد مطلب: 28921
6. دى 1395 - 10:10
امام‌جمعه نهاوند گفت: حماسه عظیم 9 دی باید زنده بماند چون در این روز حضور حماسی مردم باعث شد تا فتنه گران و دشمنان انقلاب اسلامی ناامید شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: در سال 88 دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی‌های پیچیده سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشتند و کشور را 8 ماه دچار فتنه و آشوب کردند.

وی اظهار داشت: دشمنان کشورمان درزمان فتنه هرچه داشتند به صحنه آوردند تا بتوانند نظام اسلامی را از بین ببرند ولی حضور مردم در 9 دی همه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی که همواره نشان دادند درصحنه هستند در روز 9 دی‌ماه با موقعیت‌شناسی مثال‌زدنی خود، حضوری میلیونی درصحنه داشتند و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی بابیان اینکه حضور مردم باعث شد دشمن از رسیدن به هدف خود ناکام بماند، اظهار داشت: حماسه 9 دی که از بصیرت و آگاهی ملت ایران نشات گرفته است همواره باید زنده بماند.

مغیثی گفت: زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی باعث می‌شود دیگر هیچ فتنه‌ای نتواند برای مملکت و انقلاب خطرساز باشد.

وی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از فتنه گران افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و باید مواظب باشیم که فریب دشمن را نخوریم.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: آمریکایی‌ها همواره نشان دادند که دشمن ملت ایران هستند و ما هم نباید به آن‌ها اعتماد داشته باشیم چون اعتماد به دشمن خطا است.

وی عنوان کرد: داشتن بصیرت یکی از شاخصه‌های مهمی بود که باعث شد مردم در 9 دی به صحنه بیایند و روزی فراموش‌نشدنی را در تاریخ انقلاب خلق کنند.

مغیثی افزود: بصیرت یعنی شناخت زمان و دشمن و اگر ملتی بصیرت داشت در مقابله ی با دشمنان شکست نخواهد خورد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: پشتیبانی مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی و داشتن بصیرت عوامل مهمی بودند که در خلق حماسه 9 دی تأثیر بسزایی داشتند.

وی در پایان عنوان کرد: هم‌زمان با سالروز حماسه 9 دی که با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است، یادواره 850 شهید سرافراز شهرستان نهاوند با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور این شهرستان در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما