تازه های سایت

کد مطلب: 28875
3. دى 1395 - 14:20
فرمانده پلیس‌راه نهاوند خبر داد:
افزایش ۱۸ درصدی تصادفات فوتی در نهاوند
فرمانده پلیس‌راه نهاوند از افزایش ۱۸ درصدی تصادفات فوتی در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرگرد حمزه طائفی در چهارمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان نهاوند، گفت: متأسفانه علل اصلی در تصادفات محورهای نهاوند مناسب نبودن زیرساخت‌ها در این شهرستان است.

وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن محورهای نهاوند به فیروزان، سه‌راهی شهرک در محور نهاوند فیروزان، سه‌راهی فارسبان، محورهای روستایی فیروزان، کهریز سلیم و صلاح‌الدین، محور نهاوند نورآباد و نهاوند آورزمان گفت: متأسفانه محور نهاوند فیروزان محوری روستایی است اما امروز با حجم ترددهای بسیار از آن به‌عنوان محور اصلی استفاده می‌کنیم که نیازمند اصلاح و ساماندهی است.

فرمانده پلیس‌راه نهاوند با اشاره وجود برخی کمبودها در محورهای اصلی و روستایی شهرستان گفت: کاهش و ساماندهی این نقاط به کاهش تصادفات کمک می کند.

وی با اشاره به نامناسب بودن پایش تصویری محورهای اصلی شهرستان گفت: متأسفانه پایه ها نصب‌شده اما دوربینی دیده نمی‌شود که این مسئله نیز نیازمند پیگیری است.

سرگرد طائفی با اشاره به آمار تصادفات جرحی و فوتی طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری، گفت: متأسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ نفر در محورهای نهاوند جان باختند درصورتی‌که این آمار در سال گذشته و در ۱۲ ماهه ۴۱ نفر بوده است.

وی در خصوص تصادفات جرحی سال جاری نیز، گفت: طی ۸ ماهه گذشته در شهرستان نهاوند ۱۲۶ نفر در تصادفات مجروح شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۸ نفر به این آمار  اضافه‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما